Незважаючи на економічні кризи, які хвилями накривають світ, компанія Golden Tile Ceramic Group, розпочавши у 2005-му модернізацію Харківського плиткового заводу, змогла збільшити власну колекцію дизайнів від 10 до 1500. І заполонити своїми кахлями мережі 43 країн світу.
За словами Валентина Шеветовського, «підприємство активно використовує конкурентні переваги, які є в українських виробництв. Насамперед, це стовідсотково вітчизняна сировинна база.
По-друге, це люди, трудолюбиві й сумлінні, які звикли працювати, і для яких потреба в самореалізації не менш важлива, ніж гідна зарплатня.
Третє. ХПЗ постійно запроваджує інновації. Щороку ми інвестуємо 10 мільйонів євро в модернізацію. Також щороку ми на 30% змінюємо нашу дизайнерську палітру. Інакше ніяк. Якщо не будемо втілювати нові дизайни та ефекти, то ринок відразу нас виштовхне».
Сировина українська, наші фахівці і постійні інновації, - резюмує Валентин Шеветовський, - це ті три фактори, що дозволяють GT бути конкурентними на світових ринках кераміки.
Продукція Харківського плиткового заводу присутня у європейських та арабських країнах, на американському континенті.
«І кожен з цих ринків, - говорить засновник GT, - має свої характерні риси й особливості. Найскладніше було налагодити поставки до Великобританії. Це дуже чутливий, вибагливий і дорогий ринок. І змагатися там довелося навіть не за керамічний продукт, який у всіх міжнародних партнерів гарної якості, а за форму й презентативність пакування виробів. Такі челенджі дозволяють бути в орбіті кращих, і завжди відчувати, що потрібно покупцю».
Насправді, зауважує Валентин Шеветовський, за останні 15 років світове споживання керамічної плитки зросло більше, ніж у два рази. Це пов’язано з тим, що мармур закінчується, а запаси деревини теж не безмежні. Тоді як технологічні можливості кераміки такі, що плитку неможливо відрізнити від дерева чи мармуру. І ХПЗ чудово освоїв ці технології. За бажанням, смаком і попитом вибагливих покупців створюються трендові речі – найрізноманітніші колекції кераміки, які можуть слугувати автентичною деревиною, морозостійким бетоном, декоративним мармуром.
У певному сенсі йдеться про випередження часу і формування компанією таких унікальних пропозицій, які сьогодні потрібні споживачу, і за які подякує сама природа.
Локдаун завдав шкоди багатьом секторам економіки, зникали з бізнес-мапи підприємства й компанії. ХПЗ, навпаки, зміцнив свої позиції, розширивши торгову мережу і розпродавши продукцію зі складів.
На думку засновника GT Валентина Шеветовського, головні маркетингові поради для бізнесу за умов пандемії, карантину чи інших непередбачуваних обставин – диверсифікація, тобто присутність на різних ринках, а також орієнтація на провідні канали продажу – торгові мережі, які достеменно знають, що і як потрібно для кінцевого споживача.