Golden Tile відвідала спеціалізований форум «KHARKIV PROM DAYS 2021»

26 березня 2021 Час на прочитання:5 хв.

 

24-26 березня харківський творчий простір Арт-завод «Механіка» став осередком проведення промислового форуму «KHARKIV PROM DAYS 2021». Свої можливості й потужності серед лідерів вітчизняного виробництва презентувала Golden Tile в особі голови правління компанії Дмитра Салімонова.

«9 модернізованих поточно-конвеєрних ліній Харківського плиткового заводу щороку випускають до 24 мільйонів квадратних метрів керамічної плитки і керамограніту.

Власна сировина, жорсткий контроль якості і сучасні дизайнерські рішення дозволяють створювати продукт преміум-якості для 43 країн світу, розповсюджуючи його через 13 регіональних дистрибуційних центрів в Україні і за кордоном», - зазначив Дмитро Салімонов, наголошуючи, що одне із найбільших надбань компанії – тисяча двісті кваліфікованих фахівців, які 24/7 тримають руку на пульсі виробничого процесу.

На прохання відвідувачів заходу голова правління Golden Tile розповів про еволюційні зміни, які відбулися на Харківському плитковому впродовж останніх років.

«Потужності заводу постійно і планомірно зростають, з’являються надсучасні поточно-конвеєрні лінії, зокрема, з виробництва плитки великих форматів. Наш експорт сильно змінився з початку військових дій в Україні у 2014 році. Ми значно наростили свою представленість на території Європейського Союзу, що певним чином зумовило й нові дизайнерські рішення.

На сьогодні у нас є власний варшавський офіс, маємо приблизно 2% внутрішнього ринку Польщі у продажах керамічної плитки. З 2016-го зявилося представництво у Лондоні. Експортуємо свою продукцію до Великобританії, де охоплюємо 1% внутрішнього ринку кераміки. Минулого року відкрили офіс у Таллінні для розширення продажів на Прибалтику та країни Північної Європи», - розповів Дмитро Салімонов та зазначив, що невпинна модернізація виробництва дозволяє йти в рівень з керамовиробниками світового рівня, а власна сировинна база дає змогу закріпитися в східноєвропейських лідерах-експортерах білої глини та польового шпату, які є основою для створення плиткової продукції.

Спеціалізована виставка «KHARKIV PROM DAYS 2021» транслювалася наживо. Тож, міжнародні партнери мали змогу ознайомитися з українськими промисловцями та їхніми виробами за напрямками енергетичного машинобудування, оборонного комплексу, авіаконструювання, ресурсозбереження, автоматизації виробництва, зварювального обладнання, гірничо-шахтної тематики, приладобудування тощо.

Зацікавлення в пошуках бізнес-партнерів та співпраці виявили Італія, Німеччина, Туреччина, КНР, Саудівська Аравія (Мекка), Литва, Естонія, Ізраїль, країни Африки. Тож програма форуму наступних днів передбачає проведення онлайн-телемостів з провідними промисловцями Харківщини.