Дмитро Салімонов: Еволюція керамічного продукту та стрімкий розвиток торгових мереж спонукають нас до невпинного вдосконалення

22 лютого 2021 Час на прочитання:5 хв.

Тренди плиткової продукції Golden Tile Ceramic Group - 2021, нові цілі та стратегія розвитку торгових мереж у відповідності до потреб клієнтів конкретного регіону, якісні характеристики продукції Golden Tile та найважливіші правила облицювання брендовими колекціями - ключові питання, які обговорювалися на зустрічі з регіональними дилерами плиткової продукції, що відбулася у Харкові.

Чернігів, Донбас, Житомир, Полтава, Миколаїв, Херсон, Суми, Вінниця делегували своїх провідних торгових представників на конференцію, де підбивалися фінансові підсумки минулого року, визначалися шляхи взаємодії і точки росту.

Виконавчий директор керамічної групи Golden Tile Ceramic Group Олексій Ісаєнко зазначив:

«Упродовж двох років, відповідно до маркетингової стратегії, тривав процес налагодження взаємин з дилерами, і тепер можна з впевненістю сказати, що збудовано міцний фундамент. Значна увага приділялася створенню продукту, який би повністю задовольняв споживача. У поточному році фінансовий і людський ресурс концентруватиметься для максимального вдосконалення зовнішнього вигляду й поліпшення візуалізації товару».

Про те, як в умовах жорсткої конкуренції витримувати позиції лідера на вітчизняному ринку, говорив голова правління Golden Tile Дмитро Салімонов. Він, власне, озвучив головні інсайди і плани торгового зростання GT.

А вони, якщо оминути конкретику й узагальнити – в дилерській ініціативності, проактивній позиції та націленості на результат. Зі свого боку, запевнив, Дмитро Салімонов, компанія всіляко підтримає торгове представництво й поширення бренду в областях.

Важливим блоком спілкування між виробниками і розповсюджувачами продукції було обговорення непорушних критеріїв якості Golden Tile, які засвідчує сертифікація міжнародного зразка.

За словами Яни Покроєвої, начальника служби вхідного контролю ПрАТ «Харківський плитковий завод», за багатьма критеріями продукція GT вивіряється значно точніше, ніж цього вимагають європейські норми. Так, приміром, на ХПЗ стандарти геометрії – розмірів і зовнішнього вигляду - у десять разів жорсткіші, ніж затверджені європейські еталони.

А ще впродовж технологічного процесу 24/7 лабораторія заводу контролює структурні, термічні, хімічні, механічні показники і найважливіші - характеристики безпеки виробленого товару.

«Лабораторія ХПЗ, - говорить Яна Покроєва, - єдина в Україні акредитована за системою менеджменту якості ISO 17025. Це та акредитація, якій підлягають всі медичні лабораторії. Завдяки їй у листопаді 2020-го ми здобули підтвердження компетентності випробування готової продукції з отриманням необхідних сертифікатів від болгарського нотифікованого органу DEDAL. Це дає нам право самим перевіряти продукцію та видавати протоколи випробувань, маркувати знаком СЄ, без чого Європейський Союз не приймає продукт у продаж».

Впродовж цілого дня конференції для ексклюзивних торгових представників були привідкриті таємниці нових дизайнів. Знайшлося місце й прикладним знанням у форматі тренінгових елементів.

Так про що ж говорили дилери? Звісно, про плитку.