-
Головного бухгалтера ТОВ "МВК" з місцем роботи в центральному офісі м. Київ.
Вимоги до кандидатів:
- вища освіта за професійним спрямуванням (бухгалтерський облік, фінанси);
- досвід роботи на посаді Головного бухгалтера на підприємстві з оптової торгівлі від 5-ти років;
- знання бухгалтерського і податкового законодавства України;
- досвід успішного проходження перевірок контролюючих органів;
- досвід роботи з податковою службою;
- знання всіх ділянок бухгалтерського та податкового обліку;
- досвідчений користувач програм Медок і 1С:7,8;
- готовність до відряджень в Хмельницьку область;
- відповідальність, уважність до деталей, розвинуті управлінські та комунікативні навички.
Які завдання стоятимуть перед Вами:
- Здійснення організації ведення бухгалтерського обліку;
- Відповідальність за правильність та своєчасність реєстрації податкових накладних;
- Здійснення коректної підготовки та своєчасної подачі фінансової, статистичної та податкової звітності;
- Забезпечення законності, своєчасності і правильності оформлення первинних та бухгалтерських документів;
- Забезпечення правильного нарахування та перерахування податків і зборів до державного бюджету, страхових внесків до державних фондів соціального страхування, платежів у банківські установи, також взаєморозрахунків з працівниками Компанії;
- Здійснення моніторингу змін законодавства України, консультування працівників Компанії з питань податкового законодавства, зменшення частки неоподатковуваних витрат;
- Забезпечення податкової безпеки Компанії та ведення податкового планування;
- Забезпечення коректного та своєчасного закриття місяця, відповідно до внутрішніх вимог Компанії;
- Забезпечення позитивних результатів податкових та інших перевірок Компанії;
- Контроль порядку в документообігу та обробці бухгалтерських даних;
- Контроль і координація роботи відділу бухгалтерії.
Ми пропонуємо:
- перспективну роботу у стабільній, міжнародній компанії;
- офіційне працевлаштування та соціальні гарантії (оплачувані відпустки, лікарняні) згідно чинного законодавства України;
- своєчасну, офіційну, конкурентну зарплатню;
- місце роботи – м. Київ, вул. Кудрявська, 19-А;
- графік роботи: пн-пт з 09:00 до 18:00
- дружній колектив.
Надсилайте Ваше резюме із зазначенням очікуваного рівня оплати праці на пошту bella@goldentile.com.ua
Будемо раді бачити Вас у команді Golden Tile!
-
Комерційний директор з розвитку продажів сировини
Вимоги до кандидатів:
- Вища освіта;
- Досвід роботи на аналогічній посаді від 3-х років;
- Відмінні навички роботи в пакеті програм MS Office;
- Вільне володіння англійською мовою;
- Відмінні навички ведення переговорів на різних рівнях;
- Успішний досвід реалізації планів з розвитку продажів.
- Відповідальність, висока працездатність, уважність до деталей, здатність до сприйняття великих обсягів інформації, уміння працювати в режимі багатозадачності.
Основні функціональні обов’язки:
- Складання та реалізація планів розвитку продажів сировини (внутрішній та зовнішні ринки);
- Збільшення обсягів продажу сировини новим та існуючим клієнтам Групи, в тому числі закордонним;
- Підготовка бізнес-планів, досліджень нових ринків збуту;
- Фінансове планування та прогнозування (підготовка операційних планів та бюджетів, контроль виконання бюджетів, створення планів руху грошових коштів)
- Проведення переговорів з ключовими клієнтами Групи;
Ми пропонуємо:
- перспективну роботу у стабільній, міжнародній компанії;
- офіційне працевлаштування та соціальні гарантії (оплачувані відпустки, лікарняні) згідно чинного законодавства України;
- своєчасну, конкурентну та офіційну зарплату;
- місце роботи – м. Київ, вул. Кудрявська, 19-А;
- графік роботи: пн-пт з 09:00 до 18:00
- дружній колектив.
Надсилайте Ваше резюме із зазначенням очікуваного рівня оплати праці на пошту bella@goldentile.com.ua
Будемо раді бачити Вас у команді Golden Tile!
-
Директор з розвитку Експортних напрямків (м.Київ)
Вимоги до кандидатів:
- Вища освіта (бажано міжнародні відносини, ЗЕД або Фінанси);
- Досвід роботи на аналогічній посаді від 3-х років;
- Відмінні навички роботи в пакеті програм MS Office;
- Вільне володіння англійською мовою (володіння іншими іноземними мовами буде перевагою);
- Знання основ ЗЕД, знання Incoterms;
- Відмінні навички ведення переговорів на різних рівнях;
- Успішний досвід реалізації планів з розвитку продажів.
Основні функціональні обов’язки:
- Збільшення експортних продажів керамічної плитки;
- Керівництво роботою департаментів з Експорту;
- Аналіз та оцінка поточних показників департаментів;
- Складання та реалізація планів розвитку продажів по експортному напрямку;
- Робота з діючими та залучення нових клієнтів;
- Ведення переговорів з клієнтами, аналіз потреб, контроль повного циклу продажів;
- Контроль роботи персоналу департаментів та формування команд;
- Виконання планових показників департаментами;
- Внутрішня звітність.
Ми пропонуємо:
- перспективну роботу у стабільній, міжнародній компанії;
- офіційне працевлаштування та соціальні гарантії (оплачувані відпустки, лікарняні) згідно чинного законодавства України;
- своєчасну, конкурентну та офіційну зарплату;
- місце роботи – м. Київ, вул. Кудрявська, 19-А;
- дружній колектив.
Надсилайте Ваше резюме із зазначенням очікуваного рівня оплати праці на пошту bella@goldentile.com.uaБудемо раді бачити Вас у команді Golden Tile!
-
Менеджер з імпорту
Вимоги до кандидатів:
- Вища освіта;
- Досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років;
- Знання основ ЗЕД, знання Incoterms;
- Знання англійської мови не нижче рівня Upper- intermediate (вільне спілкування з постачальниками та ділова переписка);
- Навички ведення переговорів та управління проектами;
- Відповідальність, уважність до деталей, розвинуті комунікативні навички, проактивність, навички роботи в режимі багатозадачності.
Завдання та обов’язки на данній позиції:
- Аналіз і визначення ринків та продуктів;
- Імпорт товарів (пошук постачальників, проведення переговорів, заключення контрактів на поставку товарів, листування з постачальниками на агл.мові., розміщення замовлень, отримання проформ-інвойсів для оплати товарів, підготовка документів для оплати (створення заявок на оплату), аналіз перевізників, підготовка комплекту документів для митного очищення);
- Контроль взаєморозрахунків з постачальниками;
- Робота з рекламаціями та претензіями на адресу постачальників.
Ми пропонуємо:
- перспективну роботу у стабільній, міжнародній компанії;
- офіційне працевлаштування та соціальні гарантії (оплачувані відпустки, лікарняні) згідно чинного законодавства України;
- своєчасну, конкурентну та офіційну зарплату;
- місце роботи – м. Київ, вул. Кудрявська, 19-А;
- графік роботи: пн-пт з 09:00 до 18:00
- дружній колектив.
Надсилайте Ваше резюме із зазначенням очікуваного рівня оплати праці на пошту bella@goldentile.com.ua
Будемо раді бачити Вас у команді Golden Tile!
Деталі
Вакансії
Актуальні вакансії