Вакансії

Вакансії
Оксана ОстроглядДиректор з праці, соціальних питань та персоналу ПрАТ "Харківський плитковий завод"
Golden Tile - це історія успіху сотень людей, які стали частиною однієї великої родини. Ви можете прийти на стажування, ще навчаючись в університеті, і вже через кілька років очолити цілий департамент. Або після успішної роботи в Україні очолити новий закордонний офіс.Ми відкриваємо величезні можливостей для тих, хто готовий працювати і розвиватися разом з нами. Станьте частиною глобальної команди Golden Tile. Приєднуйтесь!
Актуальні вакансії
  • Головного бухгалтера ТОВ "МВК" з місцем роботи в центральному офісі м. Київ.

    Вимоги до кандидатів:

    • вища освіта за професійним спрямуванням (бухгалтерський облік, фінанси);
    • досвід роботи на посаді Головного бухгалтера на підприємстві з оптової торгівлі від 5-ти років;
    • знання бухгалтерського і податкового законодавства України;
    • досвід успішного проходження перевірок контролюючих органів;
    • досвід роботи з податковою службою;
    • знання всіх ділянок бухгалтерського та податкового обліку;
    • досвідчений користувач програм Медок і 1С:7,8;
    • готовність до відряджень в Хмельницьку область;
    • відповідальність, уважність до деталей, розвинуті управлінські та комунікативні навички.

    Які завдання стоятимуть перед Вами:

    • Здійснення організації ведення бухгалтерського обліку;
    • Відповідальність за правильність та своєчасність реєстрації податкових накладних;
    • Здійснення коректної підготовки та своєчасної подачі фінансової, статистичної та податкової звітності;
    • Забезпечення законності, своєчасності і правильності оформлення первинних та бухгалтерських документів;
    • Забезпечення правильного нарахування та перерахування податків і зборів до державного бюджету, страхових внесків до державних фондів соціального страхування, платежів у банківські установи, також взаєморозрахунків з працівниками Компанії;
    • Здійснення моніторингу змін законодавства України, консультування працівників Компанії з питань податкового законодавства, зменшення частки неоподатковуваних витрат;
    • Забезпечення податкової безпеки Компанії та ведення податкового планування;
    • Забезпечення коректного та своєчасного закриття місяця, відповідно до внутрішніх вимог Компанії;
    • Забезпечення позитивних результатів податкових та інших перевірок Компанії;
    • Контроль порядку в документообігу та обробці бухгалтерських даних;
    • Контроль і координація роботи відділу бухгалтерії.

    Ми пропонуємо:

    • перспективну роботу у стабільній, міжнародній компанії;
    • офіційне працевлаштування та соціальні гарантії (оплачувані відпустки, лікарняні) згідно чинного законодавства України;
    • своєчасну, офіційну, конкурентну зарплатню;
    • місце роботи – м. Київ, вул. Кудрявська, 19-А;
    • графік роботи: пн-пт з 09:00 до 18:00
    • дружній колектив.

    Надсилайте Ваше резюме із зазначенням очікуваного рівня оплати праці на пошту bella@goldentile.com.ua

    Будемо раді бачити Вас у команді Golden Tile!

  • Комерційний директор з розвитку продажів сировини

    Вимоги до кандидатів:

    • Вища освіта;
    • Досвід роботи на аналогічній посаді від 3-х років;
    • Відмінні навички роботи в пакеті програм MS Office;
    • Вільне володіння англійською мовою;
    • Відмінні навички ведення переговорів на різних рівнях;
    • Успішний досвід реалізації планів з розвитку продажів.
    • Відповідальність, висока працездатність, уважність до деталей, здатність до сприйняття великих обсягів інформації, уміння працювати в режимі багатозадачності.

    Основні функціональні обов’язки:

    • Складання та реалізація планів розвитку продажів сировини (внутрішній та зовнішні ринки);
    • Збільшення обсягів продажу сировини новим та існуючим клієнтам Групи, в тому числі закордонним;
    • Підготовка бізнес-планів, досліджень нових ринків збуту;
    • Фінансове планування та прогнозування (підготовка операційних планів та бюджетів, контроль виконання бюджетів, створення планів руху грошових коштів)
    • Проведення переговорів з ключовими клієнтами Групи;

     Ми пропонуємо:

    • перспективну роботу у стабільній, міжнародній компанії;
    • офіційне працевлаштування та соціальні гарантії (оплачувані відпустки, лікарняні) згідно чинного законодавства України;
    • своєчасну, конкурентну та офіційну зарплату;
    • місце роботи – м. Київ, вул. Кудрявська, 19-А;
    • графік роботи: пн-пт з 09:00 до 18:00
    • дружній колектив.

    Надсилайте Ваше резюме із зазначенням очікуваного рівня оплати праці на пошту bella@goldentile.com.ua

    Будемо раді бачити Вас у команді Golden Tile!

  • Директор з розвитку Експортних напрямків (м.Київ)

    Вимоги до кандидатів:

    • Вища освіта (бажано міжнародні відносини, ЗЕД або Фінанси);
    • Досвід роботи на аналогічній посаді від 3-х років;
    • Відмінні навички роботи в пакеті програм MS Office;
    • Вільне володіння англійською мовою (володіння іншими іноземними мовами буде перевагою);
    • Знання основ ЗЕД, знання Incoterms;
    • Відмінні навички ведення переговорів на різних рівнях;
    • Успішний досвід реалізації планів з розвитку продажів.

    Основні функціональні обов’язки:

    • Збільшення експортних продажів керамічної плитки;
    • Керівництво роботою департаментів з Експорту;
    • Аналіз та оцінка поточних показників департаментів;
    • Складання та реалізація планів розвитку продажів по експортному напрямку;
    • Робота з діючими та залучення нових клієнтів;
    • Ведення переговорів з клієнтами, аналіз потреб, контроль повного циклу продажів;
    • Контроль роботи персоналу департаментів та формування команд;
    • Виконання планових показників департаментами;
    • Внутрішня звітність.

     Ми пропонуємо:

    • перспективну роботу у стабільній, міжнародній компанії;
    • офіційне працевлаштування та соціальні гарантії (оплачувані відпустки, лікарняні) згідно чинного законодавства України;
    • своєчасну, конкурентну та офіційну зарплату;
    • місце роботи – м. Київ, вул. Кудрявська, 19-А;
    • дружній колектив.


    Надсилайте Ваше резюме із зазначенням очікуваного рівня оплати праці на пошту bella@goldentile.com.ua

     Будемо раді бачити Вас у команді Golden Tile!

  • Менеджер з імпорту

    Вимоги до кандидатів:

    • Вища освіта;
    • Досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років;
    • Знання основ ЗЕД, знання Incoterms;
    • Знання англійської мови не нижче рівня Upper- intermediate (вільне спілкування з постачальниками та ділова переписка);
    • Навички ведення переговорів та управління проектами;
    • Відповідальність, уважність до деталей, розвинуті комунікативні навички, проактивність, навички роботи в режимі багатозадачності.

    Завдання та обов’язки на данній позиції:

    • Аналіз і визначення ринків та продуктів;
    • Імпорт товарів (пошук постачальників, проведення переговорів, заключення контрактів на поставку товарів, листування з постачальниками на агл.мові., розміщення замовлень, отримання проформ-інвойсів для оплати товарів, підготовка документів для оплати (створення заявок на оплату), аналіз перевізників, підготовка комплекту документів для митного очищення);
    • Контроль взаєморозрахунків з постачальниками;
    • Робота з рекламаціями та претензіями на адресу постачальників.

    Ми пропонуємо:

    • перспективну роботу у стабільній, міжнародній компанії;
    • офіційне працевлаштування та соціальні гарантії (оплачувані відпустки, лікарняні) згідно чинного законодавства України;
    • своєчасну, конкурентну та офіційну зарплату;
    • місце роботи – м. Київ, вул. Кудрявська, 19-А;
    • графік роботи: пн-пт з 09:00 до 18:00
    • дружній колектив.

    Надсилайте Ваше резюме із зазначенням очікуваного рівня оплати праці на пошту bella@goldentile.com.ua

    Будемо раді бачити Вас у команді Golden Tile!