Представники роздрібної торгівлі, салонів та забудовників Одеського регіону познайомились з новою продукцією Golden Tile та обговорили умови співпраці.
Один зі стратегічних напрямків Golden Tile - розвиток регіональних дистриб’юторських центрів, підтримка локальних дилерів, салонів та співпрацю з кращими забудовниками країни. Компанія вже розпочала серію регіональних конференцій, на яких відбувається презентація нової продукції, особисте знайомство з партнерами та обговорення умов співпраці.
Перша регіональна конференція Golden Tile відбулася в Одесі. Одеський регіон має величезний потенціал, адже саме тут знаходиться масштабний транспортний хаб. Конкуренція на локальному ринку досить жорстка: представлені виробники з Китаю, Туреччини, Італії, Іспанії, Польщі.
Задання Golden Tile – створити в регіоні всі умови для того, щоб споживач, обираючи між української плиткою і плиткою закордонних виробників, віддавав перевагу саме якісній українській продукції.
Детальніше про конференцію – у нашому відео: