Популярний бренд української керамічної плитки Golden Tile днями відкрив флагманський шоу-рум у Харкові в рамках інноваційної концепції ART TILE HUB.
Такий формат представлення керамічної плитки - інноваційний для українського ринку, адже він не фокусується на рітейлі, а покликаний зручно та ефектно представити найтрендовіші колекції керамічної плитки.
За словами засновника Golden Tile Ceramic Group Валентина Шеветовського:
“Ринок диктує умови розвитку будь-якої галузі. Керамічна не виключення. Й справа не тільки у виробництві, а й у представленні продукції, - зазначає пан Валентин. - Наш портфель складається з понад 100 колекцій та півтори тисячі дизайнів. Ні один продавець вже не в змозі запропонувати покупцю усю лінійку продукції Golden Tile. Я вже не кажу про ідеї готових рішень, хоча ринок йде саме до цього”.
Сьогодні споживач шукає не бренди, а текстури. Завітавши до ART TILE HUB, дуже зручно одразу обрати для себе необхідний стенд із такою нині популярною плиткою Golden Tile у стилі лофт - Wood (дерево) та Concrete (бетон), або вишуканий Marble (мармур) чи експресивний Stone (камінь). Окремо знайдете дрібні формати, печворк та крупноформатний керамограніт.
ART TILE HUB - це, в першу чергу, про натхнення. “Ми відходимо від стереотипів, що Харківський плитковий завод продає плитку, ми пропонуємо емоцію”, - зазначив на церемонії відкриття шоу-руму Валентин Шеветовський.
Тому експозиція в ART TILE HUB демонструє різні поєднання як кольорів, так і текстур, пропонуючи споживачу широкий вибір готових дизайнерських рішень.
ART TILE HUB створить особливу спільноту навколо бреду Golden Tile
Формат ART TILE HUB додатково уособлює в собі таку нині популярну у світі концепцію “retailment”. Це створення особливого простору, в якому проходять івенти, зустрічі, семінари, майстер-класи - події, що формують особливу ком'юніті навколо бренду.
Голова правління ТОВ “Голден Тайл” Дмитро Салімонов зазначає, що, задумуючи концепцію ART TILE HUB, вони мали на меті саме створити локальну спільноту архітекторів та дизайнерів, студентів будівельних спеціальностей, які обмінюватимуться досвідом, створюватимуть колаборації, працюватимуть над удосконаленням технологій, а також сприятимуть кращому задоволенню попиту різних груп клієнтів.
У ART TILE HUB відведена окрема локація під зустрічі з партнерами. Оптовим клієнтам, архітекторам, забудовникам планується регулярно проводити тут презентації новинок, трендів керамічного світу, зустрічі, майстер-класи із топовими представниками галузі, а також навчання персоналу дилерів.
ART TILE HUB має низку переваг перед традиційним шоу-румом:
емоційна залученість клієнтів
оптимізація логістики
незвичний досвід для відвідувачів
високий охват аудиторії
правильне позиціонування бренду
Мета ART TILE HUB: перетворити клієнтів у “фанатів бренду”.
НОВІ ВИКЛИКИ - НОВИЙ ДОСВІД
Виклики, з якими світ зіштовхнувся у 2020, змусили багатьох пройти тест на адаптивність їх бізнес-моделей. Тепер же сформувалось нове поняття New Normal реальності та New Normal стратегій. Те, що працювало у до-ковідному світі, більше не працює. Ринок диктує нові умови гри. І щоб бути успішними та фінансово стійкими в еру New Normal, компаніям важливо створювати новий клієнтський досвід, що відповідає їх цінностям та стимулювати “споживчу одержимість” продуктом. Швидкі зміни - нова норма. Необхідно встигати за клієнтом - передбачати його поведінку і випереджати бажання. Це чудово розуміє Директор з розвитку регіональних дистриб’юторських центрів (РДЦ) Golden Tile Оксана Кабацій:
“Змінюється ринок - змінюється динаміка роботи і виникла потреба у зміні статусу наших регіональних дистрибюторських центрів, яких у нас налічується 7 по всій країні, для оптимізації асортименту та витрат. ART TILE HUB приходить на зміну нашим традиційним регіональним офісам та складам. Грамотно побудована логістика може оперативно доставити товар напряму нашим клієнтам, оминаючи склади. Але при цьому постає гостра потреба у створенні демонстраційних шоу-румів, де має бути представлений увесь асортимент Golden Tile. Це привело нас до усвідомлення необхідності реформування наших РДЦ у представницькі шоу-руми, де можна контактувати із різними групами наших клієнтів, а також продемонструвати, як гарно та сучасно може бути представлена плитка у магазинах наших партнерів”.
Цифрові технології також допомагають збагатити клієнтський досвід під час перебування у ART TILE HUB. Усі клієнти мають можливість зробити візуалізацію свого простору з допомогою професійного дизайнера, що, в свою чергу, створює додаткову цінність продукту та прискорює процес прийняття рішення.
Харківський ART TILE HUB можна знайти за адресою майдан Захисників України, 7/8, ТЦ Протон, і він - не перший в Україні. Такі шоу-руми від Golden Tile вже мають Ужгород та Одеса. Невдовзі аналогічний простір відкриється і у Києві.