Про компанію
"Для мене Golden Tile - не просто компанія. Це справа всього мого життя. Це моя заповітна мрія: створити краще виробництво керамічної плитки. Виробництво, завдяки якому українська плитка стане номером один у всьому світі " Валентин Шеветовський,
засновник Golden Tile Ceramic Group
Founder
  1. Технологічність

    Повний цикл виробництва і краще в світі устаткування дозволяють нам контролювати якість продукції на кожному етапі

  2. Дизайн

    Власна студія дизайну розробляє унікальні декори і рішення, які користуються популярністю у всьому світі

  3. Традиції

    З часів Трипілля Україна славиться мистецтвом кераміки. Ми намагаємося зберегти цю спадщину

  4. Лідерство

    Сьогодні ми не тільки займаємо провідні позиції на внутрішньому ринку, але і поставляємо українську плитку в більш ніж 43 країн світу

  5. Відповідальність

    Ми віримо в те, що виробляти якісну продукцію можуть тільки професійні люди в комфортних умовах. Тому екологія, соціальний захист і розвиток громади - ключові завдання для нас

1936
1946
1949
1951
1956
1976
1981
1988
1991
1994
2005
2006
2007
2008
2012
2013
2016
2018
1936

Свою історію ХПЗ початок в важкі довоєнні роки. Підприємство було запроектовано Українським науково-дослідним інститутом ще в 1936 році. Будівництво заводу було майже закінчено до початку Великої вітчизняної війни, але в експлуатацію завод введений не був, так як всі кошти були спрямовані на оборону країни. Після визволення Харкова від німецько-фашистських окупантів виявилося, що завод фактично був повністю зруйнований.

1946

Саме цей рік вважається офіційною датою створення ХПЗ. Адже 1946 році неймовірними зусиллями харків'ян завод було піднято з руїн, добудовано і введено в експлуатацію.

Відповідно до наказу №75 від 01.03.1946 року Народного Комісаріату з будівництва підприємств важкої індустрії СРСР, 1 березня 1946 року була введена в експлуатацію перша черга Харківського комбінату з виробництва метлахськіх плиток, потужністю 200 тисяч м² в рік.

Завод почав випускати найнеобхідніше для народного господарства - керамічні плитки для підлог, санітарно-технічний фаянс, ізолятори.

1949

У 1949 році підприємство перевели на виробництво облицювальної кераміки для зовнішнього облицювання будівель. Харківській плиткою облицьовані унікальні споруди в Москві. У їх числі висотні будівлі на площах Смоленської і Повстання, університет на Ленінських горах, в Києві - Маріїнський палац і багато інших.

1951

На ХПЗ почалася модернізація: створювалися потужності по виробництву метлахськіх і облицювальних плиток.

1956

Завдяки модернізації обсяг виробництва плитки для підлоги на Харківському плитковому заводі досяг 2,5 млн. м2, а облицювальної - 1,1 млн. м2

1976

Обсяги виробництва росли, як і вимоги до якості. Щоб справлятися з новими викликами, на заводі приступили до нової масштабної реконструкції без зупинки основного виробництва. Роботи виконувалися поетапно, на 8 пускових комплексах.

1981

У період з 1976 по 1981 рік на заводі була проведена реконструкція виробництва плиток для підлоги, встановлено 6 поточно-конвеєрних ліній продуктивністю 800 тисяч м2 в рік, а також лінія по виробництву великорозмірних орнаментованих плиток продуктивністю 160 тисяч м2 в рік.

1988

В ході чергової модернізації, в період з 1983 по 1988 роки була проведена реконструкція виробництва облицювальних плиток з впровадженням поточно-конвеєрних ліній проектною потужністю 1 млн. М2 на рік. Підсумком реконструкції стало збільшення виробничої потужності заводу на 48%, підвищення продуктивності праці на 48,9%, зниження собівартості продукції на 15,5%.

1991

Введена в експлуатацію конвеєрна лінія СМК-450 по виробництву великорозмірної глазурованої плитки для внутрішнього облицювання стін.

1994

У вересні 1994 року плитковий завод з орендованого, по суті, ще державного підприємства перетворився на акціонерне товариство "Харківський плитковий завод". ХПЗ став сам собі господар - настав період ринкових перетворень і оновлень. З кожним роком не тільки збільшувався випуск продукції, але і росли вимоги до його якості.

2005

Продукція Харківського плиткового заводу нагороджувалася в таких престижних національних конкурсах як: "Кращий Вітчизняний товар року", "Ділова Україна", "Вища проба". У 2005 році завод став Лауреатом конкурсу "100 кращих виробників товарів України".

Тим часом ресурси і можливості підприємства вичерпувалися, адже у виробництві використовувалося обладнання, встановлене ще в кінці 80-х. Вихід зі становища можна було знайти тільки в докорінної реконструкції.

У вересні 2005 року, з приходом нових інвесторів, на модернізацію заводу були виділені значні кошти, завдяки цьому на якісно новий рівень піднялися всі стадії виробництва: підготовка сировини, виготовлення продукції, розробка дизайну, система контролю, менеджмент.

2006

У 2006 році придбано поточно-конвеєрна лінія італійської фірми SACMI з виробництва великорозмірних плиток для підлог і обладнання для нового масо-заготівельного відділення, продуктивністю 7000 м2 плитки на добу.

2007

Почалася комплексна модернізація, в рамках якої в 2007 році було введено в експлуатацію 4 нові лінії італійської фірми SACMI з щорічним потенціалом виробництва 10 млн. м2, дві нові високопродуктивні поточно-конвеєрні лінії з потенціалом 5 млн. м2, і одну лінію марки Kemaс для виробництва декору з потенціалом 0,5 млн. м2, дозволила значно збільшити обсяги та якість керамічної плитки.

На початок 2018 року загальна потужність виробництва ХПЗ становить до 16 млн. м2 готової продукції на рік, а після завершення комплексної модернізації зросте до 37 млн. м2. На підприємстві введена і функціонує система контролю якості, ефективність якої підтверджена сертифікатом ISO, що гарантує відповідність продукції, що випускається жорстким європейським стандартам.

З'явився доступ до добротного сировини з кар'єру білої глини в Донецькій області, який може забезпечувати виробництво ще не один десяток років.

Була створена керамічна група Golden Tile Ceramic Group, яка представляє вертикально інтегровану групу компаній, що забезпечують повний цикл виробництва і дистрибуції керамічної плитки.

2008

Створення "Golden Tile Ceramic Group", яка являє собою вертикально-інтегровану групу компаній, що забезпечують повний цикл виробництва і дистрибуції керамічної плитки.

2012

Підприємство налагодило власний випуск (єдиний в Україні!) Основного компонента для виготовлення глазурі - фрити, забезпечуючи стабільний контроль якості, а також зменшуючи собівартість кінцевої продукції.

2013

Встановлено обладнання для цифрового друку, що дозволило збільшити асортимент і поліпшити якість дизайнів. На сьогоднішній день сім з дев'яти ліній обладнані машинами цифрового друку, що дає можливість досягти більшої різноманітності графічного дизайну, більш стабільних тонів, найвищої різкості і глибини малюнка.

2016

На початку 2016 року був запущено 7-ю лінію з найсучаснішим обладнанням для випуску керамограніта великих форматів з виробничим потенціалом 3 млн м2.

2018

На початок 2018 року загальна потужність виробництва ХПЗ становила 16 млн. м2 готової продукції на рік, а після завершення комплексної модернізації зросте до 37 млн. м2. Це станеться з запуском двох нових сучасних ліній з виробництва керамограніта.

На підприємстві введена і функціонує система контролю якості, ефективність якої підтверджена сертифікатом ISO, що гарантує відповідність продукції, що випускається жорстким європейським стандартам.

Наші бренди
image
image image Design Ceramics

Перший український преміум бренд керамічної плитки та керамограніту, який створено у 2020 році. Primavera - це дизайнерський продукт, який відображає світові тренди керамічної індустрії та дозволяє створювати дизайн-проекти у різних стилях.

image
image image Modern classic

Golden Tile - широка гама колекцій керамічної плитки для стін та підлоги. Різноманіття форматів, стилів і текстур в поєднанні з широким асортиментом декоративних елементів стають основою сучасного і індивідуального інтер'єру наших споживачів.

image
image image Indoor & outdoor

Brickstyle - морозостійкий керамограніт формату 250х60 для облицювання зовні і всередині приміщень. Новий технологічний погляд на обробку під цеглу. Надзвичайно низьке водопоглинання, висока морозостійкість, механічна міцність і привабливий зовнішній вигляд дозволяють його успішно використовувати як для облаштування фасадів, так і для дизайнерських інтер'єрних рішень.

image
image image Big sizes - Great opportunities

Terragres - керамограніт великих форматів з відмінними технічними характеристиками для широкої сфери застосування всередині і зовні приміщень. Вентильовані фасади, підлоги в комерційних і офісних приміщеннях, дизайнерське стеновое обробка - можливості використання керамограніта Terragres.

Власна сировина

Власна сировина

Краща у світі вогнетривка глина і польовий шпат власного видобутку

Високий рівень сервісу feature 02 Created with Sketch.

Високий рівень сервісу

Чітка логістика та технічна підтримка партнерів в будь-якій точці світу

Сучасний дизайн

Сучасний дизайн

Власна студія дизайну розробляє нові декори, рельєфи і поверхні

Контроль якості

Контроль якості

Повний цикл виробництва і контроль на всіх стадіях - від видобутку до поставки

Про компанію
Наші співробітники

Співробітники - це основа успіху нашого бізнесу. У великій команді Golden Tile - ті, хто любить працювати, вболіває за якість своєї роботи, не боїться мріяти і готовий розвиватися разом з нами. І ми відповідаємо взаємністю, пропонуючи комфортні умови роботи, високі соціальні стандарти, навчання, а також кар'єрний ріст в Україні і за кордоном.

Від Харкова до Полонного, від Києва до Миролюбівки, від Лондона до Варшави - наших співробітників об'єднує прагнення зробити бренд «українська кераміка» глобальним стандартом якості.

«Для професіонала важливо знайти не тільки гідне застосування своїм знанням та вмінням, а ще й достатньо масштабне завдання. Забезпечення контролю якості на найбільшому в країні виробництві керамічної плитки - завдання дуже масштабне. Саме тут, на ХПЗ, я можу проявити свої здібності і працювати в команді професіоналів»

Покроєва Яна
Покроєва ЯнаГоловний Технолог ПрАТ «ХАРКІВСЬКИЙ ПЛИТКОВИЙ ЗАВОД»

«Як дівчина може очолювати одне з найбільших видобувних підприємств країни? За кілька років я пройшла шлях від бухгалтера до директора. Відкриті можливості - це одна з ключових цінностей Golden Tile. Кожен, хто хоче розвиватися, обов'язково буде винагороджений. І мій приклад - не поодинокий»

Угримова Олена Миколаївна
Угримова Олена МиколаївнаДиректор ТОВ «Шахтобуд»

«На ХПЗ я проходив практику, коли навчався в інституті. І зрозумів, що хочу працювати саме тут. По-перше, це найсучасніше обладнання, яке цікаво освоювати. По-друге, це професіонали, які знають, як робити найкращу в світі плитку. І саме тут мої знання і вміння гідно винагороджуються: я прийшов на позицію наладчика, а сьогодні керую виробничою лінією»

Володимир Бєлов
Володимир Бєловначальник виробництва керамограніту, фріт та глазурі ПрАТ «ХАРКІВСЬКИЙ ПЛИТКОВИЙ ЗАВОД»