Togel online resmi
 Зустріч із бізнес-партнерами Львівського РДЦ | Golden Tile

Зустріч із бізнес-партнерами Львівського РДЦ

06 липня 2021 Час на прочитання:5 хв.

17 червня 2021 року до західної столиці нашої держави, до Львова, з’їхались топ-менеджери Golden Tile Ceramic Group. І цього разу не на джаз фест, і не поблукати бруківкою між затишних кав'ярень, а на зустріч із нашими бізнес-партнерами Львівського регіонально-дистрибуційного центру (РДЦ). Захід відбувся на території готелю Нобіліс. Даний регіон зараз дуже інтенсивно розвивається. Беручи до уваги історично більший попит на керамічну плитку, а отже і концентрацію магазинів кераміки на заході нашої країни, ми відслідковуємо схожі тренди і у своїй діяльності.  У Львівському РДЦ ми працюємо зі 146 клієнтами та 52 - з якими, ми у процесі підписання договору. З 2018 по 2021 роки загальна кількість наших торгових точок зросла на 22%, з 1287 до 1747, при чому основний ріст спостерігався саме завдяки нашим регіональним представникам. Львів, як західний форпост нашої держави, є для нас дуже принциповим регіоном, адже звідси заходить продукція з Європи, що є рушійним фактором і для нашого постійного розвитку, вдосконалення, запуску нових виробничих ліній та розробки ультра-сучасних дизайнів.

Під час кількагодинної зустрічі, наші партнери мали нагоду почути з вуст Голови Правління ТОВ "Голден Тайл", Дмитра Салімонова, про стратегічні плани щодо розвитку даного регіону та вигоди, які відкриваються нашим партнерам при відкритті власних магазинів. Дмитро підкреслив, що “часи, коли плитка продавалась зі складу, вже минули; сьогодні плитка зі складу не продається”. Покупець став більш вибагливим, став глибше розбиратися у технічних характеристиках плитки, в дизайні, тому для нього важливо побачити плитки вживу, відчути її на дотик і обрати саме те, що задумав дизайнер або сам клієнт у своєму уявленні, надихнувшись картинками з інтернету. Тому, на його думку, “саме магазини - це те, що врятує ваш бізнес завтра”. Враховуючи кон’юнктуру ринку та ті економічні умови, що склались у нашій країні, відкриття бренд зони, власне салону чи шоу-руму - це чудова інвестиція. Тим паче, що компанія Golden Tile відшкодовує 50-60% таких капіталовкладень.

Переваги такої співпраці - очевидні: по-перше, це посилення конкурентної позиції за рахунок ширшої представленості асортименту у більш привабливому для покупця вигляді; по-друге, це короткий термін окупності (від 6 до 12 міс), завдяки участі Golden Tile у встановленні відповідного виставкового обладнання; по-третє, робота із впізнаваним брендом та всебічна підтримка від компанії у вигляді тренінгів, майстер-класів, як для персоналу, так і для керуючих магазином.

Для того, щоб наявно показати, як може бути представлена плитка у салонах наших клієнтів, ми розробили концепцію Art Tile Hub. Це не класичний салон кераміки, у повному розумінні цього слова. А особливий простір, орієнтований не на продажі, а радше на візуалізацію тих готових дизайнерських рішень, які ми можемо запропонувати нашим клієнтам. Такі хаби вже відкриті в Ужгороді та Одесі. На часі, відкриття аналогічного шоу-руму в Харкові.

Львівський склад готової продукції постійно працює над вдосконаленням швидкості та сервісу обслуговування наших клієнтів. Адже, як правило, клієнти хочуть отримати своє замовлення “на вчора”, і саме ту плитку, яку вони побачили у каталозі, а тримати весь асортимент в наявності, звісно, не є можливим для регіональних продавців. Тому саме для таких клієнтів, ми з півроку тому ввели можливість робити замовлення на певні позиції міксованими палетами. Доставка продукції наразі відбувається 20-т автівками з можливістю вивантаження до трьох точок.

Сьогодні “треба бігти з усіх ніг, щоб тільки залишатися на місці, а щоб кудись потрапити, треба бігти як мінімум удвічі швидше!”. Перекладаючи цю відому фразу Льюїса Керрола з “Аліси у Країні Див” на реалії бiзнес-середовища , Сергій Сидорський, керівник Львівського РДЦ, зазначає, що у Golden Tile на сьогодні ціль - “триматися в ритмі, краще випереджати, але це складно. Амбіції у компанії великі, завдання шалені і ми мусимо вчасно реагувати щоб бути постійним лідером як на ринку виробництва, так і на ринку продажів”.

“Ми постійно відслідковуємо тренди та відтворюємо їх у своїх колекціях”, - говорить керівниця відділу маркетингу Інна Вєткіна. Primavera - це перший український преміум бренд, який ми створили. Радує, що і наші клієнти розуміють нашу концепцію, а тому можуть усі ті нові тренди нести в маси. Так наприклад, Василь Ясінський, власник трьох магазинів кераміки у Івано-Франківській обл., зазначає: “Primavera - це можливість показати той самий Голден Тайл під іншим кутом. Адже Харківський плитковий завод - це вже давно не економ позиція, а досить класна продукція.І це наша задача донести усім - починаючи від наших працівників до кінцевого споживача - наскільки прогресує українська торгова марка!”.

“Якість - це точка відліку, а не точка призначення”, - за словами Головного технолога Харківського плиткового заводу Яни Покроєвої, це девіз всього підприємства, адже якість ми відстежуємо починаючи із сировини. Із появою на нашому заводі рентгенофлюорисцентного спектрометра, питання відстежування неякісної сировини - справа кількох хвилин, а не дня-два, як це було раніше. Адже цей сучасний прилад може визначати вміст найрізноманітніших речовин, від літію до урану, тобто практично усю таблицю Менделєєва. До того ж, у цьому році наша лабораторія отримала сертифікат від нотифікованого органу Європейського Союзу, який дозволяє нам самостійно тестувати свою продукцію та наносити маркування СЕ. 

Це красномовно свідчить про зростання довіри до нашого заводу, адже ми постійно працюємо над вдосконаленням якості, що підтвердили і наші клієнти. Так, наприклад, Василь Ясінський, що співпрацює із Golden Tile вже 10 років, зазначає: “Помітна різниця тоді і тепер. Довіра йде до українського виробництва. Якщо все починалось із того, що - ой, це має бути Польша, Іспанія, Італія. А зараз по суті вже Україна не бентежить більшість кінцевого клієнта. Відповідно і ми зі свого боку докладаємо зусиль, щоб пояснити, які є нові дизайни, варіанти комбінацій. І в принципі, це получається”. 

Схожої думки дотримується і Христина з м.Самбір, що представляє магазин “Керамастиль”: “Клієнт хоче супер-ефекту за доступні кошти. Тому Голден Тайл у цю лінійку дуже добре підходить. І, до речі, наші покупці дуже позитивно зараз відгукуються про якість. Якщо порівняти тони, відтінки, калібри з іншими виробниками, то Голден Тайл у цьому плані  - величезний лайк”. Хоча зазначає що досі є “сегмент людей, який звик до формату 20*30, і вони як і 20 років тому шукали Олександрію, так і досі її шукають.” І додає: “це вже наша задача донести до людей новий формат, нові дизайни. Ще недавно плитка 60*60 - це було щось таке неймовірне, велике і всі його боялися. Зараз уже є клієнти, які готові весь зал застелити 60*120”.

Олексій Дігай, керівник відділу постачання ТОВ “Торгова група Арс-Кераміка” - наш найбільший клієнт у Львівському РДЦ - підтримує думки колег, відзначаючи, що “ в останні роки Харківський плитковий завод модернізував виробництво, в результаті чого якість продукції стала помітно кращою”. І додає, що “Голден Тайл не пасе задніх і розвивається в плані асортименту, вводу нових колекцій”.

На зустрічі усі присутні могли також почути корисні лайфхаки від Василя Деділова, що відповідає за будівництво та ремонт споруд на Харківському плитковому заводі, і відповідно, зіштовхується із плиткою у своїй повсякденній діяльності.

На завершення, Анжела Бабаджанова, наш Директор з персоналу, поділилася своїми секретами підбору кадрів на різні позиції з урахуванням різних соціо-демографічних особливостей людини для досягнення максимально можливого результату. “Людський фактор у розвитку будь-якої справи неможливо переоцінити”, - впевнена Анжела. Тому ми пропонуємо ряд тренінгів та майстер-класів для наших партнерів, при чому не лише для власників, а і для менеджерів з продажу. Таке навчання стосується не тільки поглиблення знань про продукцію, а і роботи із запереченнями, виявлення нещирої поведінки клієнта та багатьох інших психологічних навичок, необхідних у роботі.

Як підсумувала Ірина Галушко, “ми не намагаємось бути найкращими, ми намагаємось бути унікальними”. І для цього у нас є все: якісний продукт, лояльні умови по логістиці та ціні. Тому відкриваймо магазини разом, адже тим самим ви створюєте робочі місця, розвиваєте український бренд та розбудовуєте державу.

Найяскравіші моменти зустрічі дивіться у відео https://youtu.be/tWHrbdFU0LQ