Ніколи раніше ми не освоювали нові ринки так інтенсивно”, - Валентин Шеветовський

06 травня 2019 Час на прочитання:5 хв.

Як лідер української кераміки завойовує нові ринки? Про це засновник Golden Tile Ceramic Group Валентин Шеветовський розповів в інтерв’ю виданню “Бізнес” http://bit.ly/2J3Hrs O

“Гарний приклад - Польща. Виявилося, що навіть на такому конкурентному ринку, який до того ж активно просуває власну продукцію в Україну, теж можна досягти успіху. Ми відкрили в Польщі власне представництво, і вже відвоювали там 2% місцевого ринку”, - розповів Валентин Шеветовський.

Інший приклад - Великобританія, де за два роки ми наростили продажі у 15 разів до майже 200 тис. кв. м плитки на рік, додає засновник Golden Tile Ceramic Group.

За його словами, ключем до зарубіжних ринків залишаються торгові мережі DIY. Минулорічний приріст у порівнянні з 2017 р. склав 60%, а в порівнянні з 2015 р — 170%. Українська плитка зайняла своє місце на полицях найбільших європейський торгових мереж: LeroyMerlin, Praktiker, MercuryMarket, Hornbach, OBI, Arabesque, Topps Tiles.

Серед основних напрямків експорту залишаються — Великобританія, Німеччина, а також ринки Східної Європи: Румунія, Угорщина і, звичайно ж, Польща.

Читайте детальніше: http://bit.ly/2J3HrsO